Skip to main content

Klantentevredenheid en creativiteit

Deze foto kreeg ik door van een vriendin aan het ontbijt in een B&B. De eerste reactie was glimlachen. Daarna rees, uit “beroepsmisvorming” de vraag:

Hoe maak je het verschil als B&B tegenover de geoliede machine van hotelmanagement, dat alles uitgelijnd en gestandaardiseerd en repetitief met dezelfde kwaliteit kan brengen?

Door persoonlijke toetsen:

  • Humor
  • Attenties
  • Creativiteit

Als jij een bedrijf runt dat klein is, in volume, van bijv. productie, diensten, hóe kan je het verschil maken? Hoe maak je elke dag het verschil? Door te verrassen, Iets te doen, geven, aanbieden, voorstellen nét boven de verwachtingen van je klanten. iets dat ze doorvertellen, als bevlogen ambassadeurs!

Waar kan jij een “muts” aandoen om extra aantrekkelijk te zijn voor je klanten, zodat ze er over spreken?

Als je er over nadenkt hoe dat het beste kan, geef ons een seintje en we plannen samen een kosteloos kennismakingsgesprek in.
Wij coachen bedrijven om het volgende niveau te halen in klantentevredenheid.

Leave a Reply