Skip to main content

Winner hospitality

In onze blog van 04/01 laatstleden hadden we het  erover dat we het beste initiatief inzake klantgerichtheid gingen belonen.
Belofte maakt schuld dus …

Ik mocht het zelf ondervinden, hoe aangenaam het is om te voelen hoe een handelaar meedenkt met jou, met je noden en denkt in win-win. Ik wilde een toestel kopen, maar door de suggestie van de handelaar kocht ik het een maand later, met als voordeel dat ik er een extra cadeau bijkreeg door een jaarlijks terugkomende actie.

Je zou kunnen denken : in de pocket is in de pocket. Neen dus, de centen kwamen een maand later maar ze maakten mij als klant supercontent.

Men zegge het voort … .

And the winner of hospitality is …

Lowyck elektro-specialist, Fort Lapin 15, 8000 Brugge.
Eerstdaags wordt de beloning geleverd! Van harte proficiat vanwege het Pivota-team!!!

Als je wil groeien door dichter bij jouw klanten te gaan staan (je moet durven in deze tijden…), wij ondersteunen jouw bedrijf en medewerkers. Laat een bericht na hieronder, via onze LinkedIn-pagina of bel even naar Michèle (+32 496 436 476) of John (+32 473 704 832) voor een gratis kennismakingsgesprek. We luisteren!

One Comment

  • Jean-Paul Lowyck schreef:

    Dank u Pivota! Geheel onverwacht, maar o zo leuk deze erkenning te mogen ontvangen. Het gaat er hard aan toe dezer dagen in de kleinhandel: grote prijsstijgingen, met onmiddellijke en zelfs terugwerkende ingang. Grote tekorten aan goederen, met lange wachttijden. Leveranciers die er alles aan doen om zelf rechtstreeks de eindklant te benaderen (en ons hierbij proberen uit te sluiten). Klanten die na de vele veranderende coronamaatregelen murw geslagen zijn. De hoge inflatie die snijdt in ieders budget. Dagelijkse negatieve berichtgeving, over alle aspecten in onze samenleving: politiek geklungel, economische achteruitgang, militaire conflicten, burgerspanningen, gezondheidsdilemma’s met sterke polarisatie,
    Maar er is een oplossing: positivisme. We maken er het beste van: hechte familie, leuke vrienden, tevreden klanten, de zon, goede gezondheid, lekker eten, humor en erkenning, zoals nu door jullie.
    Zeer geapprecieerd!
    Jean-Paul

Leave a Reply