Skip to main content

Klanten verwarmen

Beste lezers,

Wij lieten ons onlangs aangenaam verrassen!

Aan het venster van een notariskantoor vonden we een board met warme nieuwjaarswensen.
Niet meteen de plaats waar je zoiets zou verwachten, maar de tekst was realistisch -want ze verhulden het heden niet- de woorden waren welgemeend en de boodschap voelde goed aan.

Klanten welgemeend verrassen

Wellicht is dit dé ingesteldheid die uw klanten nodig hebben: verrassen door aangename, leuke, welgemeende boodschappen, feiten, gebaren.

– Lopen we niet al te vaak met ogen die enkel zien wat we willen zien en zien we veel te weinig wat er wél ís ?
– Lopen we niet vaak opportuniteiten voorbij omdat we er geen aandacht voor hebben?

Dit wensen wij jullie toe, evenveel welgemeend:
Veel onverwachte momenten van chance, van geluk, van meevallers.
Open je ogen, ze zijn er, je hoeft ze enkel op te merken.

Of:

Je kan zelf concluderen dat je sommige dingen wél in de hand hebt, dat het fijn is om aangenaam verrast te worden, maar wellicht is het nóg leuker om zelf te verrassen ?
Dus, wat ga jij alvast doen om je klanten te verrassen dit jaar?

Laat het ons weten, we zijn benieuwd hoe creatief jullie als ondernemers het nieuwe jaar starten!

En ja, jullie initiatief dat ons het meest raakt, willen we daarna graag publiek maken en in de bloemetjes zetten.

Leave a Reply