Skip to main content

Ben je ook zo iemand die, als je iets van voeding in huis haalt, dat wilt proeven vooraleer het aan gasten aan te bieden?
Ik ook, want zó gebeurde het bij mij:

Ik had crackers gekocht, ze waren lekker, licht en voldeden volledig aan het opschrift “crispy crackers”. Toen ik de informatie nader las, stond er “Geproduceerd met aandacht en liefde voor mens, dier en natuur”.

En het werd nog mooier:

 

“Bent u desondanks niet tevreden, heeft u vragen of opmerkingen, stuur dan een e-mail naar ….

Toen kwam het mooiste : “Dan lossen we het samen op!

Dit is een voorbeeld van sterke aanpak, van volledige klantgerichtheid. Het inspireert mij zelfs, de eenvoud in de boodschap, helemaal in kracht gebracht.

 

Eerlijk, de kans is klein dat dit bedrijf opmerkingen zal krijgen, want het product was helemaal in orde, maar de toon is gezet, juist? Dit is ook een voorbeeld van ambassadeurschap, want zie, het is de topic voor deze blog, zó gecharmeerd was ik !

Wat kunnen jullie doen om het ambassadeurschap in jullie bedrijf te verhogen ? Wat zijn jouw tips?

Ik hoor én publiceer ze graag !

Leave a Reply