Skip to main content

Over goede humor discussiëren is zinloos. Wat wél bewezen is: “lachen is gezond”. Weet je wat dan ook nóg beter oppept dan een comedyshow?

 

Aangenaam was de verrassing om van een organisator van een comedyshow vooraf een mail te ontvangen met de raad om op tijd te komen, met een link naar de diverse parkeermogelijkheden in de buurt en zelfs met het aantal min wandelen tot aan de bestemming.

 

Dat noem ik “klanten soigneren”!

 

Nog groter was mijn verbazing om nadien een klantvriendelijke enquête te krijgen. Standaardvragen zoals “Zou je het aanraden aan ‘Friends & Family’ ”, maar ook sterke vragen zoals “Wat zouden we beter kunnen doen (logistiek)?”

 

Eén ding sprong er echt uit: “Geef ons uw email, zodat we u kunnen contacteren indien nodig.”

Sterk toch, om niet alleen feedback te willen ontvangen ter verbetering, maar ook nog eens in dialoog te willen gaan hierover?

Sterk, want kijk, ik spreek erover, deze service blijft plakken!

 

Welke vragen zouden jullie nog toevoegen aan een enquête?

Leave a Reply