Hoe pakken we het samen voor jouw bedrijf aan?
We werken voor jouw onderneming specifiek een traject op maat uit. Dit bestaat standaard uit:
- Een bevraging en vanuit deze gegevens analyseren we dan de volgende stappen die het best passen bij jouw bedrijf en mensen.
- Workshops en andere vormen voor het gehele team om optimaler te werken.
- individuele begeleiding, zowel op de werkvloer als daarbuiten.
- Uiteraard houden we altijd rekening met confidentialiteit bij bijvoorbeeld verzekeringskantoren, banken, … Als jouw sector en activiteit dat toelaten, is er tussen de verschillende etappes plaats voor bevraging, van klanten, leveranciers ….
Op wie richten we ons met ons Omotenashi-framework?
Er zijn bedrijven die qua groei in klantenbeleving
- willen maar niet kunnen
- niet willen maar wel kunnen
- niet durven en wel kunnen
- niet willen en niet kunnen
Welnu, onze klanten zijn die ondernemingen die gericht een stevige stap voorwaarts willen zetten om hun klantenbeleving verder te optimaliseren, zodat het een concurrentieel voordeel wordt. Blijven hangen in dezelfde flow die niets vooruithelpt heeft immers weinig zin.
Voel jij je als rasondernemer of teamleader/-manager aangesproken, dan nodigen we jou graag uit voor een verkennend gesprek met meer informatie over Pivota.
Wat aandacht krijgt, groeit. Daarom ondersteunen wij bedrijven zoals die van jou waar klantenbeleving écht belangrijk is.